Akceptacja a Prawo Przyciągania

Ten post celowo będzie krótki, ponieważ to, co chcę przekazać jest tak bardzo ważne, że zasługuje na wyeksponowanie (aby nie umknęło). W takim razie do rzeczy 🙂

 

Jak Prawo Przyciągania ma się do akceptacji?

Najbardziej znamiennym zdaniem, jakie usłyszałam na ten temat była wypowiedz Estery Saraswati w rozmowie z Sylwią Kocoń:

„Kiedy odpuszczam – z tego miejsca mogę aktywnie kreować swoją rzeczywistość. Dopóki z nią walczę, nie jestem kreatorem swojego życia. To jest paradoksalne, ale tak jest.”
Estera Saraswati

 

Cóż za ulotny, lecz jakże istotny przekaz! Pisząc „ulotny”, mam na myśli jego paradoksalność dla racjonalnego, logicznego umysłu. Wszak mowa tutaj o kreacji, a więc pewnej aktywności, która ma się jednak dokonać poprzez akceptację, a więc coś, co kojarzy się raczej z biernością. A jednak okazuje się, że to właśnie akceptacja otwiera przed nami możliwości, że bez niej ani rusz, bowiem w przeciwnym wypadku kręcimy się w kółko, wciąż pozostając uwięzieni na poziomie danego zagadnienia.

Wałkuję ten paradoks już od pół roku i wciąż nie przestaje mnie to zadziwiać…

Jak to zrobić, aby pragnąc nie pragnąć? Jak wypuścić oczekiwania, nie tylko z poziomu umysłu, ale i z pełni serca? Jak w całości się otworzyć…?

Sądzę, że każdy sam musi odpowiedzieć sobie na te pytania, po prostu poczuć to w sobie…

Ja czuję, że jestem coraz bliżej. Chyba.

puscic

4 thoughts on “Akceptacja a Prawo Przyciągania

  1. Mądry tekst. Ja tak mam, że akceptuję to, jaka jestem, z kim, co mam, jestem za to wdzięczna, ale z drugiej strony czasami pragnę zmian, które czasami realizuję, a czasami nie. Życzę Tobie osiągnięcie stanu o którym myślisz. Pięknego dnia 🙂

Skomentuj

